Zwrot należności za bilet jednorazowy w kasie dworca przysługuje w przypadku:
- niezrealizowania przez Przewoźnika zaplanowanego kursu – zwrot w wysokości 100 % wartości biletu,
- rezygnacji pasażera z usługi przewozu z uwagi na opóźnienie kursu – zwrot w wysokości 100% wartości biletu,
- rezygnacji pasażera z usługi przewozu zgłoszonej najpóźniej na 15 minut przed godziną odjazdu autobusu – zwrot po potrąceniu opłaty manipulacyjnej.
Decyzję o dokonaniu zwrotu należności w przypadkach innych niż wskazane powyżej dokonuje Przewoźnik na wniosek pasażera. Kasa biletowa Dworca potwierdza na odwrocie biletu fakt niewykorzystania biletu, poprzez wpisanie daty, godziny i podpisu Kasjera (lub Dyspozytora Ruchu). Jeżeli kurs wykonywany jest w godzinach, kiedy kasy biletowe są zamknięte, niewykorzystanie biletu musi zostać potwierdzone przez Dyspozytora Ruchu lub Kierownika Dworca.